Algemene voorwaarden Web & Business Support
Web & Business Support, verder te noemen, WB, gaat zo zorgvuldig mogelijk om met informatie en geeft adviezen af vanuit eigen visie en ervaringen. Alle adviezen zijn geheel vrijblijvend en dienen ter kennisneming te worden aangenomen.
WB denk met bedrijven mee en baseert haar adviezen op eigen ervaringen en logica. WB werkt zeer praktisch en direct.
WB is niet verantwoordelijk voor enige uitkomst na opvolging van gegeven tips, adviezen of ondersteuning. De client blijft ten aller tijden zelf verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en beslissingen binnen de onderneming.
De adviezen van WB worden zorgvuldig afgegeven en met het WB team wordt de client bijgestaan om haar doelen zo snel mogelijk te bereiken. Marc zet in overleg met zijn client bepaalde leden van het WB team in waar nodig.
Alle eventuele kosten om bepaalde werkzaamheden uit te voeren of extra ondersteuning te bieden worden altijd vooraf met de client besproken en afgesproken.
Client kan gebruik maken van de volgende diensten van WB:
- Bedrijfs Coaching en ondersteuning
- Privé Coaching en ondersteuning
- Video kennis modules online
- Abonnementen voor chat business ondersteuning en adviezen
- Web en SEO-SEA ondersteuning en campagnes
- Social Media ondersteuning en campagnes
- Business Set-up werkzaamheden
- Wereld ziektekosten verzekering
- Makelaardij
- Financiële adviezen en gunstige geld transacties
- Bouwen van websites en webshops
De kennis video modules zijn met de grootste zorg samengesteld en online geactiveerd. Bij een eventuele storing op internet, of bij het niet naar behoren werken van deze video modules en koppeling, dient de client een mail te sturen naar info@wbsupport.nl. Ook voor klachten dient er een email met omschrijving van de klacht naar voorgaande mailadres gestuurd te worden.
Betalingen worden online verwerkt. Voor extra diensten, wordt er na akkoord, een factuur toegezonden met de betalingscondities zoals op voorhand worden overeengekomen.
Voor een abonnement op de business chat ondersteuning en advies, geldt dat het aantal vragen via deze zakelijke WhatsApp beperkt is tot maximaal twintig app vragen per week. De WhatsApp is actief op maandag tot en met donderdag van 10:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 10:00 tot 12:00 uur.
Bij het aankopen, afnemen, stellen van vragen, bestellen van diensten van WB, gaat de client uitdrukkelijk akkoord met deze voorwaarden en condities.
Voor alle overige vragen kan er contact worden opgenomen via email naar info@wbsupport.nl.